dinsdag 10 januari 2012

Modeheld Elie Saab

Een van mijn grootste helden in de mode industrie is toch wel Elie Saab. Zijn ontwerpen, en dan met name zijn jurken, laten mij keer op keer in een soort van extase achter. Ze zijn altijd weer betoverend mooi. Zwierig, romantisch en sexy zijn aspecten die telkens terugkomen in zijn prachtstukken. Als ik het geld zou hebben dan zou ik al zijn collecties opkopen. Heel veel kasten gevuld met jurken van Elie Saab; wat een heerlijke droom is dat. Ook bij zijn lente/zomer show van 2012 droomde ik weer even weg... De hoge snit, schitterende glitters en doorkijk bloemenprints. Wat heeft hij wederom een modefeest georganiseerd voor de vrouw. Thank you Elie Saab. You're my hero!




Lente/zomer fashionshow 2012

1 opmerking:

  1. Yes! My friend and I are obsessed with his designs. They're the kinds of dresses that would make any girl feel special. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Thank your for taking the time to view my blog. I love every comment!