donderdag 5 januari 2012

Mijn 7 grote liefdes

1. De zachtroze ovale ring. Zonder hem ben ik niet af. Hij kan me eenzame dagen bezorgen.

2. De witte want met pareltjes. Hij houdt me warm als ik bibber van de kou en met hem aan mijn hand zie ik er prachtig uit. Wat verwacht je nog meer van een grote liefde?!

3. Mijn, al eerder genoemde, ring in de vorm van een caramelkleurige rotssteen. Wat moet je zonder je eigen rots in de branding?

4. De kolsjaal. We zijn onafscheidelijk. Zonder hem ga ik de deur niet uit. En ook als ik binnen ben heb ik hem graag om me heen.

5. De roomkleurige en zachte lammy coat. Ik had al meteen vlinders in mijn buik bij onze eerste ontmoeting.

6. Mijn zwart plateauschoentje met veter. Binnen de kortste keren had hij me gestrikt.

7. De grijze skinny. We zijn zo aan elkaar gewend geraakt. Het is ondenkbaar nog zonder elkaar te leven.




1 opmerking:

  1. Bedankt voor je compliment uiteraard!
    Wat betreft tips, die heb ik niet echt.
    Je kan namelijk niets doen om meer volgers te krijgen, ik snap wel dat leuk is maar het moet niet je intentie zijn.
    De rede dat ik uiteindelijk veel volgers heb gekregen is doordat mijn blog werd opgepakt door bijvoorbeeld sites als Vogue, deze hebben mij zelf benaderd en gevraagd of ze een stuk over mij mogen schrijven.
    Tips die ik zou geven zijn, heb plezier in het bloggen en zorg dat je je onderscheid van anderen.
    Probeer regelmatig te posten maar let op dat je hierbij niet kwaliteit verliest.
    Mooie foto's en eigenheid is ook belangrijk. Maar vooral geduld.
    Als je blog leuk is komen er vanzelf mensen op af en blijven deze terug komen.
    En je blog hoeft niet per definitie succesvol te zijn omdat je veel volgers hebt, een blog kan zelfs (in mijn ogen) succesvoller zijn als hij of zij een kleine groep volgers heeft maar die echt altijd terug komen en echt opkijken naar deze blogger.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank your for taking the time to view my blog. I love every comment!