dinsdag 24 januari 2012

Jacket with colourful butterflies, beetles and flowers

Zoals beloofd ben ik aan het schetsen geslagen. Mijn idee was om een gedeelte van de mouwen van een jasje te versieren met een tastbare bewerking. Ik kwam op dit idee omdat je eigenlijk altijd mouwen ziet die in totaliteit bewerkt zijn of gewoon kaal zijn, zonder enige pracht en praal. Saai dus en tijd voor iets nieuws! Ik werd geïnspireerd doordat ik een gouden ketting met gekleurde natuur elementen zoals vlinders, kevers en bloemen op een beige jasje zag liggen. Daar moest ik iets mee doen. Et voila:






6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! De modefabriek is geweldig zorg dat je er volgend jaar echt bij bent!
    Bedankt voor je comment, ik ga ook nog naar downtown!
    Misschien tot ziens he hihi
    Visit/follow my blog
    Xo www.jazzybelleslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeee, Nice!
    Newest post up on www.paschphotography.blogspot.com : Burgundy bottom.
    xo Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me echt super leuk! En ook op een goede plaats, want bovenin heb je er minder last van dan als vlak bij je handen zou zitten! Echt een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk hoor!
    Ik ben je blog meteen gaan volgen!

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    myownsupersweetlife.blogspot.com.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi! I have just discovered your blog and I really love your header with those Lita! I'm your new follower. Greetings from Spain!
    xoxo
    M.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank your for taking the time to view my blog. I love every comment!