donderdag 5 januari 2012

Christian Dior en Valentino op mijn mat




















Mijn vertraagde kerstcadeaus “Valentino the last emperor” en “Christian Dior The man behind the myth” vielen vandaag op de mat. Met een beetje vertraging van bol.com had ik ze nu dan toch in mijn handen. Er zat dan wel geen mooie rode strik omheen en ze hebben niet kunnen pronken onder de kerstboom, toch verloren ze als cadeaus hélemaal niets aan hun schoonheid. Met een big smile heb ik ze opgeraapt en om eerlijk te zijn heeft die big smile nog wel tien minuten aangehouden. Ik ben echt razend benieuwd naar de documentaires over deze ontzettend grote persoonlijkheden in de modewereld. Zodra ik tijd heb kruip ik voor de tv en ik beloof dat ik jullie zal vertellen hoe en of ze de moeite waard zijn (maar het kan bijna niet anders dan dat ze reuze interessant en amusant zijn) You’ll hear from me soon… xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thank your for taking the time to view my blog. I love every comment!