woensdag 7 december 2011

Mijn outfit vertelt

Benieuwd naar hoe iemand in elkaar steekt zonder ook maar één woord uit te wisselen? Werp een blik op zijn of haar outfit. Want die spreekt boekdelen. En vandaag doe ik een boekje open.




Ik droeg vandaag een uitgezakte vlecht. Deze vormde zich een weg langs de zijkant van mijn gezicht. De vlecht vertelt jou dat ik een meisjemeisje ben. En dat ik het graag nét iets anders doe dan de rest. (anders had ik wel een gewone vlecht gemaakt én hem op mijn rug gedragen) Mijn ring onderstreept dit verhaaltje. Want ben eens eerlijk: hoe vaak zie je iemand met een grote caramelbruine rotssteen om haar vinger? Misschien heb je hem nog nooit gezien en anders waarschijnlijk nog niet zo vaak. Mijn trui is zacht van kleur en bruin. Het moet allemaal wel heel erg matchen... bruin meets bruin. Kenmerk van een perfectionist misschien? Hoeft niet persé, maar is wel hoogstwaarschijnlijk. Je leert me al een beetje kennen. Ik ben een meisjemeisje én een perfectionist die het graag net iets anders doet dan de rest. Ik draag een donkergrijze skinny jeans. Geen rok dus. Dit meisjemeisje houdt ook wel van een beetje stoer. Dus dit maakt een mixje van beiden. Nu de schoenen nog. Zwart, veters en een hoge zool. Dit ontketent een liefde voor klassieke en vrouwelijke kleding die anders zijn dan gemiddeld. Je hebt me al aardig uitgevogeld, en dat door alleen te kijken naar mijn outfit. Maar, de volgende keer mag je ook best een praatje komen maken hoor!

10 opmerkingen:

  1. Mooie foto en leuke blog :)
    http://www.sexta-feirafaro.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de ring in het oranje! Een echte eyecatcher.
    Heb er in het begin veel commentaar op gekregen zowel negatief als positief maar ik draag hem toch vol trots! Lekker demonstratief, haha.

    XX Paula.
    http://paschphotography.blogspot.com
    Follow?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful hair! I also love your ring! xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, I just found your blog!! :)
    I really like your header's blog!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags
    INTERNATIONAL GIVEAWAY HERE!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk verhaaltjes:) leuk geschreven meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, Bedankt voor de leuk reactie op mij Tumblr. Ik volgen je op Bloglovin, je kunt volg me op Bloglovin of Twitter.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank your for taking the time to view my blog. I love every comment!