maandag 26 december 2011

Meisjesdroom

De droom van bijna elk meisje: trouwen in een prachtige jurk mét groot feest en man waar ze haar leven lang gelukkig mee blijft. Zo ook mijn droom. Ik heb het al helemaal uitgestippeld. Een bloedmooie witte jurk met lange sleep, het liefst van Vivienne Westwood (onbetaalbaar maar hé als we dan toch aan het dromen zijn), trouwen op het strand tussen de palmbomen bij het kabbelende water. Het feest ook in de open lucht. Er staat een champagnetoren en eveneens toren-hoge taart. Een witte welteverstaan. De gasten zullen genieten van luxe hapjes. Er wordt de eerste nacht gefeest tot in de hele late uurtjes. Daarna volgen er nog 2 dagen en natuurlijk 4 jurken. Voor elke en avond één (ik mag dan niet Yolanthe heten en miljoenen op mijn bankrekening hebben staan, maar als er iemand kan dromen ben ik het!)

Het zullen jurken zijn waar iedereen het over zal hebben. Adembenemend, prachtig en bloedmooi zijn enkele termen die men zal noemen. Want laten we eerlijk zijn: de jurk is toch wel het belangrijkste van het hele feest. Heb je ooit gedroomd over je bruiloft met een lelijke jurk? Dan moet het toch al echt een nachtmerrie zijn geweest. Verder zal het feest eindigen in een ware honeymoon in de stad van de liefde, waar we nog een aantal nachten door zullen feesten. Met een oog gericht op de prachtige jurk natuurlijk, die ditmaal pronkt door het kiertje van mijn kledingkast.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thank your for taking the time to view my blog. I love every comment!