zondag 4 december 2011

Communicate With Fashion

Elke keer stap ik weer naar binnen met een buik vol vlinders en ga ik naar buiten met nóg meer vlinders. De vonken slaan driedubbel over. En dan weet ik het zeker: ik ben verliefd!

Dé perfecte bordeauxrode kleur op je nagels, laarzen zo mooi dat je ze het liefst in bed nog aan houdt, een jurk die om je lichaam sluit alsof het tussen jou en haar altijd al meant to be is geweest, een rok waarin je je de meest vrouwelijke persoon op de héle aardbodem voelt…

We hoppen winkel in en winkel uit. We krijgen er nooit genoeg van. Hartstochtelijk en vol passie voor al die adembenemende mode items. En met die hartstocht en passie schrijf ik ook deze blog: Communicate With Fashion. Een blog die gaat over outfits die voor zichzelf spreken, mode ontwerpers die zich op hun eigen manier weten te onderscheiden, de (on)zin van fashion reclames en de trends van het moment. Laat je inspireren. En misschien ontstaat er wel een vonk…

 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind deze blog al interessant om te lezen Steff :D Je beschrijft het ook zo leuk!!
    Ik ga het bijhouden ;)Ga zo door meid,
    mijn complimenten!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Steffanie you are such a cute and sweet girl! This pic is lovely :) And the white dress in this pic is beautiful!!

    You have such a pretty blog!
    I have a blog too :-)
    Please have a look and tell me what you think! Please, follow me with google friend connect! i'll return the favour :-D

    Follow me!

    www.followpix.com
    www.followpix.com
    www.followpix.com

    Christmas Giveaway (you are obviously invited): !!!

    http://www.followpix.com/2011/12/giveaway-followpix-thats-mine.html

    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Drea! Lief van je! :) Het komt er alleen qua uitstraling nog een stuk professioneler uit te zien :) maar leuk dat het nu al interessant vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you Anna. The picture will become better than this. The photgraphs in the closet and the shoes aren't really clear in this picture. I like your blog too. Beautiful! I'd like to follow you and offcourse I would like it if you'll follow me too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne foto! En jij kan enthousiast over mode schrijven zeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel! Jij hebt ook erg leuke outfits aan op je blog! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank your for taking the time to view my blog. I love every comment!